כך בוחרים ביטוח נסיעות בתקופת הקורונה
הביטוח הרפואי במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת קורונה מספק למבוטחים ולמבוטחות, ללא קשר להיותם מחוסנים, בלתי מחוסנים או מחלימים, כיסוי רחב ומקיף לטיפולים ושירותים רפואיים במדינת היעד. אבל, איך בוחרים פוליסת ביטוח טיסה שתעניק לנו ראש שקט בחו"ל?
אספנו עבורכם את השלבים שחשוב לבצע בטרם תרכשו ביטוח טיסה. שווה לקבל הצעות מכמה חברות ביטוח, לבצע השוואה בין הכיסויים ובהתאם לעלות הפרמיה ולבחור בפוליסה האטרקטיבית ביותר ובחברת הביטוח שתעניק לכם את השירות הטוב, היעיל והמהיר ביותר, גם שאתם בחו"ל.
שלב 1: בודקים את היקף הכיסוי הרפואי
כל חברת ביטוח מציינת בפוליסה מהי תקרת הכיסוי הכספי עבור כל אחד מהכיסויים המצוינים בה. רוצים תמורה לכספכם? בחרו את חברת הביטוח שמספקת את הכיסוי הרחב ביותר עם תקרת הכיסוי הגבוהה ביותר.
בביטוח נסיעות של הפניקס smart travel אין הגבלת סכום לכיסוי הרפואי, מה שמעניק למבוטחות ולמבוטחים שלנו שקט נפשי רב בעת שהותם בחו"ל. הכיסוי הרפואי הבסיסי כולל שירותים רפואיים כמו גם טיפול עקב הידבקות בקורונה. בנוסף לכיסוי רפואי במרפאה או בבית חולים, כולל הכיסוי הבסיסי הוצאות עבור איתור חילוץ ופינוי רפואי, טיפולי חירום בשיניים, הוצאות להריון שהתגלה בחו"ל (עד שבוע 12), ייעוץ רפואי ועוד.
שלב 2: מבררים אודות כיסויים והרחבות הקשורים במחלת הקורונה ומהו היקפם
כהרחבה לכיסוי הבסיסי, מציעה היום הפניקס כיסוי ייחודי לתקופת הקורונה, שמאפשר לכם להזמין טיסה ולתכנן נסיעות וחופשות בראש שקט ועם רשת ביטחון למקרה של ביטולים או שינויים שקורים לכם בגלל מחלת הקורונה.
כיסוי מגן קורונה מספק מענה לתקופה מאתגרת זו. הכיסוי מכסה מצבים של ביטול או הארכת שהות במדינת היעד עקב הידבקות בקורונה או כניסה לבידוד.
במקרה של ביטול עקב הידבקות בקורונה לפני הטיסה הביטוח ישפה אתכם על הפסד הוצאות שלא מימשתם עד 6,000 $ כמו כרטיסי הטיסה, הזמנת החדר במלון והרכב השכור וגם כרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית שנקנו מראש. לכל תת סעיף כזה קיימת תקרת כיסוי המצוינת בתנאי הפוליסה. חשוב לציין שקיים כיסוי גם למקרה של בידוד. במידה ונדרשתם להיכנס לבידוד בסמוך לנסיעה תקבלו מהפניקס החזר עד 500 דולר עבור כרטיס הנסיעה.
הזכאות לקבלת פיצוי במקרה של ביטול הטיסה עומדת לזכות המבוטחים, כל עוד הם אינם זכאים לקבלת החזר מחברת התעופה. סיבה נוספת לבדוק, רגע לפני הרכישה, הן את תנאי ביטול כרטיסי הטיסה שלכם, המלונות, הרכב השכור וכדומה וכמובן, כמו תמיד – לבדוק היטב את תנאי פוליסת הביטוח שאתם רוכשים, את תנאי הזכאות בסעיפיה ואת ההחרגות המצויינות בה.
אם תמצאו חיוביים או תדרשו להיכנס לבידוד ותיאלצו בשל כך להאריך את השהות במדינת היעדיפצה אתכם הביטוח בעלויות השינויים בכרטיסי הנסיעה (עד $3,000) וכן כיסוי של עד $100 לכל לילה נוסף מעבר לתקופת הביטוח ללא הגבלת לילות.
אם מדינת היעד בה אתם שוהים מכריזה על סגר מתקרב, תהיו מכוסים בסכום של עד $250 עבור שינוי בכרטיס הטיסה חזרה לארץ, ליציאה תוך 48 שעות מהאזור או מהמדינה הנכנסת לסגר.
שלב 3: בודקים כיצד מפעילים את הביטוח מחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל נועד כדי שתוכלו לקבל שירות או טיפול רפואי גם בתקופת הקורונה. השאלה היא עד כמה מסובך או פשוט יהיה לכם להגיע ולקבל את אותו טיפול רצוי. כיצד תוכלו להגיע אל אותו רופא או בית חולים, האם תוכלו לדבר עם רופא דובר אנגלית במדינה שזו לא שפתה ואפילו בעברית?
במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס smart travel, מקבלים המבוטחות והמבוטחים אפליקציה ייעודית לניהול מצבי חירום בחו"ל. בעזרת אפליקצייה מתקדמת נהנים משירותי אייר-דוקטור המאפשרים לאתר בעברית ובקלות את השירות הרפואי המבוקש והקרוב ביותר אליכם, לקבוע תורים, לבחור את אופן קבלת הטיפול במרפאה , הזמנת הרופא עד המלון או הזמנת שיחת ווידאו עם רופא מקומי לקבלת מרשם או הפנייה לאתר בתי חולים ומרפאות, וגם באמצעות האפליקציה הפניקס תשלם ישירות לרופא.
שלב 4: בודקים מהן דרכי התקשורת מחו"ל עם חברת הביטוח
ומה אם אתם זקוקים לסיוע של נציג חברת הביטוח? חשוב לבדוק כמה קל יהיה להשיג נציג ,האם מדובר במענה טלפוני או בשירות דיגיטלי ישיר ומתקדם? או ניתן גם וגם לשימוש לפי בחירתם? שירותים דיגיטליים מתקדמים עושים את ההבדל המשמעותי בין חברת ביטוח שרק מספקת החזרים על הוצאות כספיות בחו"ל לבין חברת ביטוח שמספקת שירות יעיל ובעל ערך ברגע האמת בחו"ל, אז כשתבחרו בהפניקס תקבלו חברה שיודעת לספק גם את השירותים המתקדמים ביותר באופן דיגיטלי יחד עם מענה אנושי 24/7 לכל שאלה וצורך בוואטס אפ, מייל או בשיחת טלפון.
שלב 5: מוודאים מהי תקופת הביטוח המקסימלית
לפוליסת ביטוח נסיעות יש תוקף ותקופת זמן מוגבלת. חברות ביטוח רבות הגבילו את הטסים לתקופה של שבועות בודדים, בעקבות מגפת הקורונה.
מחזיקי תו ירוק מרוויחים יותר בהפניקס ויכולים לטוס לתקופת ביטוח של עד 180 יום.
שלב 6: בודקים את מדד השירות של חברות הביטוח
מדד השירות הוא מדד של רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר, לדירוג חברות הביטוח בישראל. זהו מדד אובייקטיבי שמסייע לצרכנים לבחור בחברת הביטוח המתאימה ביותר עבורם וזאת שתעניק להם את השירות הטוב ביותר ברגעי האמת.
הפניקס smart travel, זכתה במקום הראשון במדד השירות זו השנה שנייה ברציפות. גם במדד האחרון שפורסם בספטמבר 2021 מובילה הפניקס בשירותים הדיגיטליים המתקדמים שלה והכלים לשירות אונליין ובזמן אמת שהיא מעניקה למבוטחיה הטסים לחו"ל.
ביטוח הנסיעות של הפניקס מציעה לכם להתאים את הכיסויים עבור הצרכים שלכם ולבנות את הפוליסה המושלמת עבורכם בפרמיה אטרקטיבית.
פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל היא ההגנה שלכם בשהייה מחוץ לגבולות ישראל. הפרמיה בפוליסת ביטוח הנסיעות מסתכמת לרוב בכמה דולרים בודדים ליום ומספקת כיסוי שיכול להגיע גם למאות אלפי דולרים ואף יותר. בכדי לטוס בראש שקט, לטייל או לנפוש בשקט נפשי, בחרו לעצמכם את פוליסת הביטוח הטיסה הנכונה ביותר עבורכם.
כתבות נוספות בנושא באתר הפניקס:
הפעלת ביטוח נסיעות לחו"ל: כיצד מתבצע כשצריך?
מה חשוב לדווח כאשר רוכשים ביטוח נסיעות
שאלות נפוצות על מדינות ירוקות ואדומות וביטוח נסיעות
ביטוח נסיעות לחולים במחלות כרוניות
החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.