הממונה על פניות הציבור – עו"ד אפרת שגיא- מלכי
חברת הפניקס פועלת באופן מתמיד לשיפור השירות ומתן מענה מיטבי למבוטחיה, יחד עם זאת, במידה ואינך שבע/ת רצון מהטיפול בפנייתך, ניתן לפנות לממונה על פניות הציבור: עו"ד אפרת שגיא-מלכי
להגשת תלונה לממונה על פניות הציבור
באמצעות המייל בכתובת: pniot@fnx.co.il
או על ידי מילוי כל השדות בטופס המקוון מטה
יתקבלו לטיפול רק תלונות בכתב ובמידת הצורך בצירוף מסמכים
לתשומת לבך, יש לצרף לפנייה את הפרטים הבאים:
- מספר פוליסה או מספר תעודת זהות
- סוג הביטוח (בריאות, חיים, דירה, רכב וכו')
- כתובת למשלוח מענה
- מספר טלפון
דרכי פנייה בנושאים ספציפיים:
לטיפול בבקשות לביטול פוליסה, לחצו כאן או שלחו לפקס 03-7336948
הסרות שעבודים יש לשלוח לפקס 03-7336948
פניות בנושא עיקולים יש להפנות לפקס: 03-7238855
בירורים בנושא תביעות בריאות יש לפנות למוקד קשרי לקוחות בטלפון 3455* | 03-7332222 או בצ'אט עם נציג
השלמת/הגשת מסמכים וערעורים בנושא תביעות בריאות יש להעביר לתיבת מייל שכתובתה: Tb@fnx.co.il או לפקס 03-7336946
השלמת/הגשת מסמכים וערעורים בנושא תביעות חיים יש להעביר לתיבת מייל שכתובתה: tviothaim@fnx.co.il או לפקס 03-7337975
טופס פנייה לממונה על פניות הציבור: