הממונה על פניות הציבור – עו"ד אפרת שגיא- מלכי

 

חברת הפניקס פועלת באופן מתמיד לשיפור השירות ומתן מענה מיטבי למבוטחיה, יחד עם זאת, במידה ואינך שבע/ת רצון מהטיפול בפנייתך, ניתן לפנות לממונה על פניות הציבור: עו"ד אפרת שגיא-מלכי

להגשת תלונה לממונה על פניות הציבור

באמצעות המייל בכתובת: pniot@fnx.co.il

או על ידי מילוי כל השדות בטופס המקוון מטה

יתקבלו לטיפול רק תלונות בכתב ובמידת הצורך בצירוף מסמכים​
 


לתשומת לבך, יש לצרף לפנייה את הפרטים הבאים:

- מספר פוליס​ה או מספר תעודת זהות

- סוג הביטוח (בריאות, חיים, דירה, רכב וכו')

- כתובת למשלוח מענה

- מספר טלפון 


דרכי פנייה בנושאים ספציפיים:

לטיפול בבקשות לביטול פוליסה, לחצו כאן או שלחו לפקס 03-7336948

הסרות שעבודים יש לשלוח לפקס 03-7336948

פניות בנושא עיקולים יש להפנות לפקס: 03-7238855

בירורים בנושא תביעות בריאות יש לפנות למוקד קשרי לקוחות בטלפון 3455* | 03-7332222 או בצ'אט עם נציג

השלמת/הגשת מסמכים וערעורים בנושא תביעות בריאות יש להעביר לתיבת מייל שכתובתה: Tb@fnx.co.il​ או לפקס 03-7336946

השלמת/הגשת מסמכים וערעורים בנושא תביעות חיים יש להעביר לתיבת מייל שכתובתה: tviothaim@fnx.co.il או לפקס 03-7337975​

טופס פנייה לממונה על פניות הציבור:

צ׳אט חי עם נציג