נעים מאוד, שמי ליאת, ואני כאן כדי להכיר ולשמוע על החוויה שלך ממפגש השירות איתנו.

המשוב שלך חשוב לנו על מנת להשתפר, להתמקצע ולתת מענה שלם, טוב ומותאם לכל פניה שלך.

נציגי השירות שלנו זמינים עבורך במגוון ערוצים, ופועלים כמיטב יכולתם כדי לטפל בפנייה שלך בצורה המקצועית והקשובה ביותר.  

במידה שהשירות שקיבלת בכל זאת לא ענה על צרכיך או ציפיותיך, אפשר לשלוח אלי מייל הכולל מספר תעודת זהות ופירוט המקרה – ומבטיחה לבדוק את הנושא באופן אישי.

לשירותך,

ליאת רווה,

סמנכ"לית חווית לקוח ושירות

קבוצת הפניקס

רוצה לשלוח מייל?