ביטוח מחלות קשות

מגיע לך פיצוי בגין מחלה קשה? הגעת למקום הנכון.
כאן אפשר להגיש בקשה ולקבל את כל המידע על תהליך הטיפול בתביעה שלך

איך מגישים תביעה? 

הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להגיש תביעה להחזר היא למלא טופס תביעה דיגיטלי.
אפשר גם להוריד מהאזור האישי את הטופס כקובץ PDF, למלא ולשלוח אלינו.
אזרחים ותיקים: אם מלאו לך 67 שנים, יש לך את האפשרות להגיש תביעה בעל-פה באמצעות נציג החברה. 

לטופס התביעה יש לצרף את המסמכים הבאים:
• אבחנה רפואית
• מסמכים רפואיים נוספים
• תאריך גילוי המחלה לראשונה

אנו מתחייבים לטפל בתביעתך ביעילות ובמקצועיות ומאחלים לך המון בריאות.

הגשת תביעה

*יודגש, כי אין במפורט בהנחיות אלו כדי להוות הכרה בכיסוי הביטוחי ו/או בחבות ו/או בנזק הנטען.

מה קורה לאחר הגשת התביעה?

עם קבלת טופס התביעה שלך והמסמכים שצירפת, אנחנו מתחילים את הטיפול בתביעה - לפי השלבים הבאים: 

  1. נשלח לך מכתב אישור על קבלת טופס התביעה והמסמכים. אם יהיה צורך בהשלמת מסמכים, נפרט מה דרוש לנו במכתב.
    אזרחים ותיקים: אם יהיה צורך בהשלמת מסמכים, תימסר לך הודעה בעל-פה, אלא אם כן ביקשת לקבל עדכונים באמצעי אלקטרוני.
  2. נברר את הזכאות שלך להחזר בהתאם לפוליסה שרכשת, ונעביר לך תשובה בתוך 30 יום מרגע שהגיעו אלינו כל המסמכים הדרושים.  
    • אם התביעה תאושר נעביר לך ישירות לחשבון הבנק את סכום תגמולי הביטוח ונשלח לך הודעת תשלום ובה פירוט. לחלופין, נציע לך הצעת פשרה.
    • אם התביעה לא תאושר נשלח לך הודעה בכתב המפרטת את הסיבות לדחיית התביעה.

מידע נוסף:

  • היה ותהליך הטיפול התעכב בשל הצורך במידע שטרם התקבל, תשלח אליך הודעת המשך ברור המפרטת את סיבת העיכוב.
  • הודעת המשך בירור תישלח לך כל 90 יום ממועד ההודעה הקודמת, עד למשלוח הודעת תשלום / הודעת פשרה / הודעת דחייה, מלבד במקרים בהם:
    א. הוגשה תביעה לבית המשפט.
    ב. לא הומצאו המידע או מסמכים שנדרשו, ובלבד שנמסרו שתי הודעות עוקבות הכוללות דרישה כאמור, וצוין בהודעה האחרונה כי לא יימסרו הודעות נוספות.
    אם הנך אזרח ותיק, הודעה כאמור תימסר לך גם בע"פ, למעט אם ביקשת לעדכן אמצעי אלקטרוני לצורך ההתקשרות.
  • אם יתעורר צורך, לפני אישור התביעה או במהלכה, נבקש ממך להיבדק על ידי רופאים מקצועיים מטעמנו, אשר יקבעו את עמידתך בתנאי הפוליסה והנספח. הבקשה וההנחיות לגבי אופן הזימון לבדיקה יישלחו בכתב.
  • במסגרת בירור החבות וטרם אישור התביעה, ייתכן שנבקש ממך להעביר לנו תיעוד רפואי נוסף ו/או ייתכן ונידרש להזמין מסמכים נוספים מהמוסדות השונים. איסוף המסמכים אורך לעתים זמן רב ונשלח לך הודעה על כך.

בירור תביעה בעזרת מומחה   
לצורך ברור חבותה רשאית הפניקס להיעזר במומחה אשר יפגוש בך ואשר תפקידו לסייע לפניקס בהליך בירור התביעה ובדיקת חבותה על פי הפוליסה. במקרה זה יש באפשרותך להיות מיוצג או להיוועץ במומחה מטעמך. 
אזרחים ותיקים: אם החליטה החברה במסגרת בירור התביעה להיעזר במומחה, ניצור עמך קשר טלפוני וניידע אותך בכך, למעט אם ביקשת לעדכן אמצעי אלקטרוני לצורך ההתקשרות.

העדר זכאות
אם בתום בירור החבות יתברר שאינך זכאי לתשלום, תשלח אליך הודעה בכתב המפרטת את הסיבות לדחיית התביעה כל זאת תוך 30 ימים ממועד קבלת מלוא המסמכים לידי חברתנו.

התיישנות  
תקופת ההתיישנות היא 3 שנים מיום קרות מקרה הביטוח, ובנוגע לקטינים 3 שנים מיום הגעתם לגיל 18 שנים, וזאת בכפוף להוראות הדין. בפוליסות שהחלו או התחדשו למן 26.11.2020, תקופת ההתיישנות תהיה 5 שנים מיום קרות מקרה הביטוח. 
מודגש בזא​ת, כי אין די בהגשת תביעה לחברתנו כדי לעצור את מרוץ תקופת ההתיישנות, וכי רק הגשת התביעה לבית המשפט עוצרת את מרוץ תקופת ההתיישנות, הכל בהתאם להוראות הדין.
הבהרה בנושא בדיקת זכות לתשלום תביעות בגין "התקף לב חריף". לצפייה בהבהרה

פרטי התקשרות
יש לך את האפשרות לקבל הודעות ומסמכים מהחברה בדבר מהלך בירור התביעה ותוצאותיה באחת מהדרכים הבאות: בדואר ישראל או במייל. יש להודיע לנו מה אמצעי ההתקשרות המועדף. לתשומת לבך: לצורך קבלת הודעות ומסמכים באמצעות מייל יש להעביר לנו מספר טלפון נייד בצירוף לכתובת המייל. אם לא נקבל ממך עדכון על אמצעי ההתקשרות המועדף, המסמכים וההודעות יישלחו לך בדואר אלקטרוני.

מדוע צריך ביטוח בריאות

מהו ביטוח בריאות, איך באפשרותו להציל חיים - ומה הוא כולל?

סרטון סרטון מדוע צריך ביטוח בריאות

כל הדרכים לדבר איתנו