תביעות ביטוח עסקים
נגרם לך נזק לבית העסק או לתכולה שלו כתוצאה מפריצה, שריפה, נזקי טבע או נזקי מים? הגעת למקום הנכון.
כאן אפשר להגיש תביעה, לקבל מידע ולבצע פעולות נוספות בקלות ובמהירות
איך מגישים תביעה?
מה לעשות במקרה של נזקי מים בבית העסק?
במקרה של נזקי מים שמחייבים טיפול מיידי יש לבדוק אם קנית כיסוי לנזקי מים של חברת "שחר ניהול ואחזקות בע"מ".
- יש לך כיסוי כזה? יש להתקשר למוקד החברה בטלפון 5420*, המוקד פעיל 24 שעות ביממה.
- אין לך כיסוי כזה? יש להתקשר למוקד קבלת נזקים של הפניקס בטלפון 5070* או 1-700-50-50-73 (פעיל 24/7) או לסוכנות הביטוח שלך כדי לקבל הנחיות להמשך טיפול.
איך מגישים תביעה במקרה של נזק לעסק?
כדי שנוכל לטפל בפנייה שלך ביעילות ובמהירות יש לבצע את הפעולות הבאות:
מורידים ומדפיסים את טופס התביעה לנזק רכוש בעסק, ממלאים אותו בכתב ברור ושולחים אלינו בצירוף המסמכים הנדרשים.
לטופס התביעה יש לצרף את המסמכים הבאים:
- העתקי קבלות או חשבוניות
- צילום צ'ק עם פרטי חשבון הבנק שלך
- תמונות של הנזק?
- במקרה של פריצה: אישור משטרה
- במקרה של שריפה: אישור מכבי אש
את הטופס מעבירים אלינו באחת מהדרכים הבאות:
מייל: rechush@fnx.co.il
SMS: שולחים את המילה "מסמך" למספר 055-7000887 וממשיכים לפי ההנחיות
פקס: מספר 03-7337792
סוכן הביטוח שלך
דואר ישראל: לכתובת דרך השלום 53 גבעתיים, מיקוד 5345433
*יודגש, כי אין במפורט בהנחיות אלו כדי להוות הכרה בכיסוי הביטוחי ו/או בחבות ו/או בנזק הנטען.
הגשת תביעה כללית
מה קורה לאחר הגשת התביעה?
1. הערכת הנזק
בדיקה על ידי שמאי: אם הוחלט שיש צורך בבדיקת שמאי, נתאם איתך הגעה של שמאי מקצועי לבית העסק שלך לצורך הערכה של הנזק. נבקש ממך לבחור את הדרך המועדפת לקבלת דו"ח השמאי: במייל, בדואר, בפקס או דרך סוכנות הביטוח שלך.
טיפול בתביעה ללא בדיקת שמאי: אם הוחלט שאין צורך בבדיקת שמאי, נסתפק בהעתקי חשבוניות/קבלות ובתמונות המתעדות את הנזק.
2. בדיקת זכאות
לאחר קבלת דו"ח השמאי ומסמכים נוספים בהתאם לצורך, נבדוק את הזכאות שלך לקבלת פיצוי בהתאם לתנאי הפוליסה שקנית.
3. השלמת מסמכים
אם במהלך הטיפול בתביעה יתברר כי יש צורך במסמכים נוספים – נבקש אותם ממך.
4. החלטה ושליחת תשובה
לאחר קבלת ההחלטה על הזכאות, תקבלו הודעת אישור או הודעת דחייה מנומקת.
אם הוחלט על זכאות לפיצוי, נעביר לך את תגמולי הביטוח ישירות לחשבון הבנק.
לפרטים נוספים וקבלת מידע אפשר לפנות למוקד קבלת נזקים במייל: rechush@fnx.co.il.
יודגש כי אין בהנחיות אלו כדי להוות הכרה בכיסוי הביטוחי ו/או בחבות ו/או בנזק הנטען.
כל הדרכים לדבר איתנו
בוואטסאפ
054-9893455בצ'אט
זמינים בשבילךבטלפון
*5070שירות לקוחות
דרכי התקשרות נוספות