איך מגישים תביעה?
1. כדי להגיש תביעת ביטוח יש להוריד את טופס התביעה.
2. למלא את טופס התביעה בכתב יד ברור וקריא.
אם הנך אזרח ותיק (מי שמלאו לו 67 שנים), תוכל להגיש תביעה בעל פה באמצעות נציג החברה.
3. לצרף את המסמכים הרלוונטיים הנדרשים.
4. לשלוח אלינו את טופס התביעה שמלאת בצירוף המסמכים הנדרשים באחד מהאופנים הבאים:
- סוכן הביטוח שלך
- דואר ישראל לכתובת דרך השלום 53 גבעתיים, מיקוד 5345433 – עבור מחלקת תביעות חבויות
- כתובת דוא"ל: PTviot_Havuiot@fnx.co.il
- פקס מספר: 03-7337869
שימו לב!
לסעיף הנקרא: "הצהרת המעביד" בדיווח למוסד לביטוח לאומי.
זה המקום להעלות את כל ההסתייגויות, אם ישנן, באשר לגרסת העובדים.
חשוב לציין כי טופס התביעה אינו מיועד להוות דרישת פיצוי בשם הנפגעים.
הכיסוי לחבות המעבידים קיים אומנם מכח פוליסת "חבות המעבידים", אך הוא יכול גם לנבוע מקיום פוליסות נוספות ובתנאי שנרכש כיסוי ביטוחי לכך, והכל בכפוף לתנאי הפוליסה, סייגיה וחריגיה, כגון: הבית שלי, אלומה – פוליסה לביטוח בית העסק, אלומה למשרד, פוליסת קבלנים ופוליסות לועדי בתים.
ככל שהנך מגיש תביעה מכוח פוליסת דירה מצ"ב קישור לעמוד תביעות ביטוח דירה
לתשומת לבכם!
הכיסוי הביטוחי בגין חבות המעבידים חל אך ורק מעבר לתגמולי המוסד לביטוח לאומי. לפיכך, יש לוודא כי דמי הביטוח הלאומי משולמים כסדרם לגבי כל עובד, לרבות עובדי משק הבית.
*יודגש, כי אין במפורט בהנחיות אלו כדי להוות הכרה בכיסוי הביטוחי ו/או בחבות ו/או בנזק הנטען.
הגשת תביעה כללית
מה קורה לאחר הגשת התביעה?
- לאחר קבלת טופס ההודעה - לרבות פירוט גרסתכם, ייתכן כי תתבקשו על ידי חברת הביטוח להעביר מידע ו/או מסמכים נוספים.
אם הנך תובע שהוא אזרח ותיק, בכל מקרה של חוסר במסמכים, תימסר לך הודעה בעל פה בנוגע לכך, וזאת בנוסף למשלוח הודעה בעניין בדואר או באמצעי אלקטרוני, למעט אם ביקשת לעדכן אמצעי אלקטרוני לצורך התקשרות עמך. - בכפוף לקיום כיסוי ביטוחי, תבחנה נסיבות האירוע.
- בדיקת חוקר - ייתכן שיהיה צורך בבדיקת חוקר לנסיבות האירוע ונודה על שיתוף פעולה עימו.
- אם יתברר בתום הבדיקה כי הנכם זכאים לכיסוי האירוע ו/או התביעה במסגרת הפוליסה, תטופל התביעה ישירות מול העובד הניזוק, בכפוף לתנאי הפוליסה, סייגיה וחריגיה ובכפוף להוראות החוק.
- במידה ותוצאות בירורינו יעלו כי אינכם זכאים לכיסוי האירוע ו/או התביעה במסגרת הפוליסה, נודיעכם עמדתנו זו בכתב בתום הבדיקה.
חשוב ביותר!
אין להחתים את העובדים הניזוקים, על גבי טופס התביעה ואין להביאו לידיעתם. מסירת הטופס לצד ג' עלולה להוות "הודאה" השוללת את הכיסוי הביטוחי לתביעה. מדובר במסמך על פיו אמורה חברת הביטוח לפעול בהמשך.
תקופת התיישנות
תקופת ההתיישנות הינה 7 שנים מיום קרות מקרה הביטוח ובנוגע לקטינים - 7 שנים מיום הגיעם לגיל 18 שנים, וזאת בכפוף להוראות הדין.
מודגש בזאת, כי אין די בהגשת תביעה לחברתנו כדי לעצור את מרוץ תקופת ההתיישנות, וכי רק הגשת התביעה לבית המשפט עוצרת את מרוץ תקופת ההתיישנות, והכל בהתאם להוראות הדין.
פרטי התקשרות
באפשרותך לקבל הודעות ומסמכים מהחברה בדבר מהלך בירור התביעה ותוצאותיה באחת מהדרכים הבאות: דואר ישראל, דואר אלקטרוני, פקס. נא הודיענו מהו אמצעי ההתקשרות המועדף עליך. לתשומת לבך, לצורך קבלת הודעות ומסמכים באמצעות דואר אלקטרוני יש להעביר לחברתנו מספר טלפון נייד בצירוף לכתובת הדואר האלקטרוני. בהיעדר קבלת עדכון בחברתנו על אמצעי ההתקשרות המועדף, המסמכים וההודעות יישלחו אליך בדרך המקובלת בחברתנו
לפרטים נוספים, בירורים וקבלת מידע נוסף ניתן לפנות לסוכן הביטוח או ישירות למזכירות מחלקת תביעות חבויות בטלפון 03-7332202 ונשמח לסייע בידכם ככל האפשר.
כל הדרכים לדבר איתנו
בוואטסאפ
054-9893455בצ'אט
זמינים בשבילךבטלפון
*3455שירות לקוחות
דרכי התקשרות נוספות