נגישות

נגישות בהפניקס

בשנת 1998 נחקק חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אשר מכוחו הותקנו תקנות שונות המיועדות לאפשר השתלבות שוויונית ופעילה של אנשים עם מוגבלות בחברה בכל תחומי החיים. חברת הפניקס חרטה על דגלה להעניק שירות איכותי, יעיל שוויוני ומכבד לכלל ציבור לקוחותיה באמצעות מגוון אפשרויות קיימות. חברת הפניקס רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחות החברה, ובתוך כך פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בנכסי החברה ובמתן שירות ללקוחותיה, בשיתוף עם עמותת נגישות ישראל.

הפניקס ביצעה את התאמות הנגישות הנדרשות למבניה, בהתאם להוראות החוק והתקנות שמכוחו, כאשר ההתאמות נבדקו ואושרו על ידי מורשה נגישות וקיבלו אות נגישות.

כמו כן, הפניקס מבצעת את התאמות הנגישות הנדרשות בשירות הניתן לציבור לקוחותיה ובכלל כך עברו מנהלי ועובדי החברה הכשרות בנושאי נגישות השירות וכן התנסו בהתנסות חווייתית. הדרכות אלו מקנות לעובדי החברה כלים ומיומנויות למתן שירות נגיש ומסייעות באימוץ וחיזוק של עמדות חיוביות כלפי אנשים עם מוגבלות ותהליך ההנגשה בכללותו.

לנוחות ציבור הלקוחות, להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הרשמי, הממוקם ברחוב רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל:

  • קיימות חניות נכים בחניון הבניין.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת הקהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • הותאמו אזורי המתנה נגישים.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות בכדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • קיימת מערכת כריזה חזותית ושמיעתית לניהול תורים.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסיוע לאדם עם מוגבלות.
  • במידת הצורך, ניתן להזמין לפגישה בנושא פיננסי מורכב מתרגם לשפת הסימונים (בתיאום מראש מול רכז הנגישות).

לבירורים, הצעות לשיפור ו/או לבקשה להתאמות נוספות, ניתן לפנות למר איתמר יעקבי, רכז הנגישות בחברה, במייל itamary@fnx.co.il או בטלפון 074-7312093, תוך פירוט הבקשה המתאימה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם. ​

מוקד שירות טלפוני ואמצעי תקשורת נוספים

לשם מתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות, ביצעה חברת הפניקס את ההתאמות הבאות במוקדי השירות הטלפוני ובמסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים:

  • נתב השיחות - מערכת ניתוב השיחות ללא מוזיקת רקע ובקצב דיבור איטי.
  • מסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים - חברת הפניקס מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות אפשרויות לקבלת מידע באמצעי תקשורת נוספים, מלבד מרכז קבלת הקהל והמוקד הטלפוני:
    • פנייה באמצעות דואר אלקטרוני: infod@fnx.co.il
    • פנייה באמצעות צ'אט עם נציג
    • פנייה באמצעות פקס:
      ביטוח פניקס זהיר/צעיר 03-7336914
      ביטוח חסכון ארוך טווח 03-7336948
      ביטוח בריאות פרט 03-7336948
      ביטוח בריאות קולקטיב + ביטוח שיניים 03-7336946
    • פנייה באמצעות צור קשר
    • פנייה באמצעות הדואר: רחוב דרך השלום 53, גבעתיים.

מומלץ לציין את אופן אמצעי התקשורת המועדף עליך לקבלת מענה.

נגישות באינטרנט

החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA. תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת - Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים.
הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לדרישות התקנות בכפוף לפטור הניתנים ע"י המחוקק.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

אמצעי הנגישות באתר:

תקינה - האתר נתמך ע"י הדפדפנים נפוצים, בגרסתם העדכנית ביותר.

הגדלת התצוגה באתר - גולשים המתקשים בראייה ומעוניינים להגדיל את התצוגה באתר יכולים לעשות זאת ע"י "רכיב הנגישות" הקיים בתפריט העליון באתר  ולחיצה על "גודל פונט".

הפעלת האתר באמצעות מקלדת - גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד. לחיצה על Enter תפעיל את הקישור המסומן.

תמיכה בטכנולוגיות מסייעות - אתר זה הינו אתר נגיש המותאם לצפייה גם לאנשים עם מוגבלות ראייה ומאפשר תמיכה בתוכנת קריאת מסך.
שימו לב, קיימת התאמה לכבדי ראייה באמצעות "רכיב הנגישות" הקיים בתפריט העליון באתר  ולחיצה על "התאמה לכבדי ראייה".
כדי לוודא את נגישות התוכן, האתר נבדק בתוכנת קרא מסך NVDA.

פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 25​.10.2017

 

צ׳אט חי עם נציג