מתמודדים עם אתגר מגפת הקורונה
מעסיקים יקרים,
בימים אלו מתמודדות מדינות העולם עם משבר נגיף הקורונה השלכותיו על משקי העולם.
משבר זה לא פסח על המשק הישראלי, ועל כן קבוצת הפניקס נערכה גם בימים מורכבים ולא פשוטים אלו לספק מענה מלא, שירותי, יעיל ומהיר לציבור לקוחותיה.
הדאגה המרכזית שלנו ראשית היא לבריאותכם ולבריאות בני משפחותיכם ואנו מבקשים מכם לנקוט במשנה זהירות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.
בנוסף, מחובתנו להמשיך לפעול ולשרת את האינטרסים של ציבור לקוחותינו הזקוקים לנו בימים אלו יותר מתמיד.
אנו ממליצים לכם להעמיק את השימוש בכלים הדיגיטליים המפורטים כאן, מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל בעיה וזמינים כאן עבורכם גם בהמשך.
מאחלים לכולנו בריאות טובה וחזרה מהירה לשגרה.
לידיעתכם, מרכז המידע למעסיק עומד לרשותכם בכתובות המייל הבאות:
קופת ביטוח וקופות הפנסיה:
- פנייה באמצעות כפתור "צור קשר" בפורטל המעסיקים
- פניות בנושא דוחות ומידעים בדוא"ל: as@fnx.co.il
- פניות בנושא גביה והפקדות בדוא"ל: fnxm@fnx.co.il
- באמצעות פניה למרכז בטלפון: 3709*
קופות הגמל וההשתלמות:
- מייל Maasikim@xnes.co.il
- באמצעות טלפון: 03-7530445
פורטל המעסיקים עומד לרשותכם 24/7 לביצוע פעולות וקבלת מידע ודוחות.
- קופת ביטוח וקופות הפנסיה- https://employer.fnx.co.il
- קופת גמל והשתלמות https://www.xnes.co.il/home/LoginEmployers.aspx
להלן ריכוז האמצעים להעברת דיווחים וכספים, ויצירת קשר- אשר פעילים כסדרם גם בתקופת משבר הקורונה
דיווח באמצעות הממשק האחיד | -המסלקה הפנסיונית |
דיווח שלא באמצעות הממשק האחיד | -קופת ביטוח וקופות הפנסיה לתיבת מייל: hafkada@fnx.co.il |
ביצוע תשלום בהעברה בנקאית | נזכיר כי לאחר ביצוע ההפקדה, חשוב להעביר את הדיווח המתאים בזמן (בהתאם לפירוט מעלה- אחיד/לא אחיד) על מנת שנוכל לטפל בשיוך ההפקדה לדיווח ביעילות ובמהירות · קופת גמל- בנק מזרחי (20), סניף 409, חשבון 136053 |
ביצוע תשלום באמצעות המחאות | בתקופה זו אנו ממליצים להישמע להנחיות הממשלה, אך נכון לרגע זה חדר הדואר בחברתנו ממשיך לקבל חומרי דואר. · המחאות לקופת ביטוח וקופות הפנסיה למשרדינו בדרך השלום 53, גבעתיים |
התקשרות לקבלת שירות ומידע
| קופת ביטוח וקופות הפנסיה: מרכז מידע למעסיק בפניקס בערוצים הבאים: - פניות בנושא דוחות ומידעים בדוא"ל: as@fnx.co.il |
קופות הגמל וההשתלמות: - מייל Maasikim@xnes.co.il |
להלן מקבץ שאלות-תשובות שריכזנו עבורכם לתקופה זו.
שאלות ותשובות
נאלצתי להוציא עובדים לחופשה ללא תשלום. מה עלי לעשות?
- דיווח באמצעות ממשק אחיד- יש להעביר בסטאטוס עובד בחודש משכורת – קוד 8= חופשה ללא תשלום. אנא הקפד לדווח את תאריך תחילת הסטטוס וחודשי השכר הרלוונטיים על מנת שנוכל לעדכן כראוי במערכות החברה את הדיווח.
- דיווח באמצעות ממשק שאינו אחיד (ממשק ישן)- אנא העבר לחברתנו לכתובת המייל hafsaka@fnx.co.il קובץ אקסל ובו פרטי העובדים היוצאים לחל"ת, אנא דאג שהקובץ יכיל שם המבוטח, ת.ז ומועד כניסת החל"ת לתוקף.
לדיווח גמל והשתלמות יש לשלוח לכתובת מייל hovot.maasikim@xnes.co.il
נאלצתי לסיים העסקתם של עובדים. מה עלי לעשות?
- דיווח באמצעות ממשק אחיד- יש להעביר בסטאטוס עובד בחודש משכורת – קוד 5= עזיבת עבודה. אנא הקפד לדווח את תאריך תחילת על מנת שנוכל לעדכן כראוי במערכות החברה את הדיווח.
- דיווח באמצעות ממשק שאינו אחיד (ממשק ישן)- אנא העבר לחברתנו לכתובת המייל hafsaka@fnx.co.il קובץ אקסל ובו פרטי העובדים שעזבו את העבודה, אנא דאג שהקובץ יכיל שם המבוטח, ת.ז ומועד כניסת סיום העסקה לתוקף.
בסיום תהליך התחשבנות מול העובד וקבלת טופס 161- אנא דאג להעביר את הטפסים לכתובת המייל SherutLife@fnx.co.il לטובת המשך טיפול בהתחשבנות בפוליסות/חשבונות העובד.
לדיווח גמל והשתלמות יש לשלוח לכתובת מייל hovot.maasikim@xnes.co.il.
העובדים שואלים אותי לגבי שמירת הכיסוי הביטוחי בפוליסות שלהם לאחר חל"ת או חופשה ללא תשלום. מה עליהם לעשות?
באתר הראשי של הפניקס שכתובתו www.fnx.co.il העלנו עמוד מיוחד לשאלות עובדים לתקופת משבר הקורונה.
נודה לך אם תפנה את עובדייך לאתר זה לצורך קבלת מענה נוסף לשאלות והכוונה כיצד לשמור על הכיסוי הביטוחי במוצר הביטוחי שלהם (ביטוח מנהלים/קרן פנסיה). במידה ויהיו להם שאלות נוספות- באתר גם יופיעו פרטי התקשרות למרכזי שירות הלקוחות שלנו.
אני מעסיק עובדים אבל עקב קשיים תזרימיים לא אוכל להעביר ההפקדות השוטפות. מה המשמעות?
במידה ומתעורר קושי בתשלום השוטף עקב קשיים תזרימיים עקב המשבר הנוכחי, אנו מבקשים כי תעביר לנו דיווח על כך ותעדכן אותנו על מנת שנבחן יחד איתך מציאת פיתרון מתאים לסוגיה.
קופת ביטוח וקופות הפנסיה:
- מרכז מידע חובות מעסיקים - fnxchm@fnx.co.il
קופות הגמל וההשתלמות
- מרכז מידע למעסיק- Maasikim@xnes.co.il
עד היום העברתי תשלומים בהמחאה. האם ניתן להמשיך לשלם בהמחאה גם כעת שישנן הגבלות תנועה?
יחד עם זאת, המלצתנו היא לבצע את ההפקדות באמצעות העברה בנקאית.
במידה ובכל זאת תבחר לבצע תשלום בהמחאה, להלן הדרכים למסירה:
- המחאות לקופת ביטוח וקופות הפנסיה למשרדינו בדרך השלום 53, גבעתיים
- המחאות לקופות הגמל וההשתלמות למשרדינו באפעל 25, פתח תקווה