אמנת השירות של הפניקס

חברת הפניקס וכלל עובדיה מאמצים ומחויבים למדיניות ניהול איכותי ותרבות ארגונית שתכליתה חתירה מתמדת לשביעות רצון גבוהה של הלקוחות והשגת המטרות העסקיות.

חברת הפניקס רואה עצמה מחויבת להיטיב ולטפח את איכות השירות, ערוצי התקשורת והפתיחות בין העובדים ללקוחות, בין העובדים להנהלה, בינם לבין עצמם ובין הארגון לספקיו השונים. 

ככלל, הפניקס שואפת ליישום מדיניות איכות ושיפור מתמיד והעמקת מומחיותה בשוק הביטוח על כל רבדיו וזאת מתוך אחריות ומעורבות חברתית לקהל לקוחותיה.

לאמנת השירות, לחצו כאן

 
machina: WFEP2
צ'אט עם נציג