שירותים מיוחדים

שירותים מיוחדים

  
מוקד תאונות רכב – "מהרגע הראשון"- לשירות המבוטח
 
מוקד תאונות רכב הזמין 24 שעות ביממה והמעניק ליווי של נציג אישי, מרגע התאונה ועד סיום הטיפול לשביעות רצונו של המבוטח.  
בכל מקרה של נזק, על המבוטח לפנות למוקד בטלפון 5070* או באמצעות האפליקציה לטלפונים חכמים ניידים, ולמסור הודעה בדבר הנזק.
הנציג במוקד יקבל את הודעת המבוטח, וינחה אותו להעביר את המסמכים הראשוניים הנדרשים לתחילת הטיפול כגון:
 
  • צילומי רישיון הנהיגה ותעודת הזהות של הנהג בעת האירוע (למעט בגניבת רכב)
  • צילום רישיון רכב
  • טופס מינוי שמאי (למעט בגניבת רכב)
  • טופס הסכמה למסירת מידע
  • טופס פרטי בנק
  • אישור משטרה (במקרה גניבה או תאונה בה מעורבים נפגעים)

אפליקציית "מהרגע הראשון" לטלפונים ניידים

חברת "הפניקס", השיקה את אפליקציית "מהרגע הראשון" המסייעת למבוטחים במקרה של תאונת דרכים , לתעד בזמן אמת את פרטי התאונה באופן יעיל, פשוט ומהיר ממכשיר הטלפון הנייד, ומעבירה את המבוטח למוקד שירות התאונות להמשך טיפול.
האפליקציה, בשפה העברית, מותאמת למכשירים חכמים מסוג אנדרואיד ו- iPhone ומבוססת על ממשק משתמש חכם וחוויתי.
לב האפליקציה הינו טופס "תיעוד תאונה", באמצעותו יוכל המבוטח למלא באופן מסודר ותמציתי את הפרטים הבאים:
 
  • שותפים לתאונה – פרטי הנהגים המעורבים ופרטי עדים, במידה וישנם.
  • פרטי התאונה – זמן ומקום התאונה ופרטים נוספים אודותיה
  • תיאור הנזק – העלאת ארבעה תצלומים מהתאונה והוספת תיאור מילולי אודות הנזק
  • הפרטים שלי – פרטי משתמש מלאים לצורך יצירת קשר

המבוטח יוכל לשמור את הטופס להשלמת פרטים בהמשך, ליצור קשר עם המוקד באמצעות כפתור חיוג מהיר, או לשלוח את הטופס למוקד 5070*.
נציגי המוקד ישובו למבוטח על מנת להשלים פרטים, לפתוח תביעה וללוות את המבוטח בהמשך התהליך.

 
בנוסף, האפליקציה מכילה שלושה איתורונים שימושיים:
 
  • איתורן מוסכים שבאחריות
  • איתורן שמאים
  • איתורן שירותי גרירה

המבוטח יוכל לאתר את השירות המבוקש לפי אזור גיאוגרפי, יקבל רשימת תוצאות ממוינות לפי מרחק ממקום התאונה, ויצור קשר עם הספק המועדף עליו בלחיצה ישירה.

 
machina: WFEP2
צ'אט עם נציג