שירותים מיוחדים
X
Xהפניקס אישי

תמונת מצב עדכנית, הדפסת אישורים, עדכון פרטים אישיים ועוד

כניסה להפניקס אישי

שירותים מיוחדים

  
מוקד תאונות רכב – "מהרגע הראשון"- לשירות המבוטח
 
מוקד תאונות רכב הזמין 24 שעות ביממה והמעניק ליווי של נציג אישי, מרגע התאונה ועד סיום הטיפול לשביעות רצונו של המבוטח.  
בכל מקרה של נזק, על המבוטח לפנות למוקד בטלפון 5070* או באמצעות האפליקציה לטלפונים חכמים ניידים, ולמסור הודעה בדבר הנזק.
הנציג במוקד יקבל את הודעת המבוטח, וינחה אותו להעביר את המסמכים הראשוניים הנדרשים לתחילת הטיפול כגון:
 
  • צילומי רישיון הנהיגה ותעודת הזהות של הנהג בעת האירוע (למעט בגניבת רכב)
  • צילום רישיון רכב
  • טופס מינוי שמאי (למעט בגניבת רכב)
  • טופס הסכמה למסירת מידע
  • טופס פרטי בנק
  • אישור משטרה (במקרה גניבה או תאונה בה מעורבים נפגעים)
 
machina: WFEP2
צ'אט עם נציג