ביטוח EXTRA לחנויות
X
Xהפניקס אישי

תמונת מצב עדכנית, הדפסת אישורים, עדכון פרטים אישיים ועוד

כניסה להפניקס אישי

ביטוח EXTRA לחנויות


הצורך הביטוחי:

מתן מענה ביטוחי ייעודי לחנויות בפוליסת ביטוח מקיפה ביותר, הכוללת מגוון רחב של כיסויים לבחירה והמעניקה לבעל החנות, שקט נפשי ומענה כולל לכל צרכיו הביטוחיים. 

יתרונות המוצר:

הפוליסה מיועדת לכל סוגי החנויות מלבד חנויות תכשיטים, וכוללת תנאים משופרים לחנויות בקניונים ובמרכזי ביג ו- G, במסגרתה ניתן לרכוש את הכיסויים הבאים:

  • כיסוי למבנה החנות על בסיס כל הסיכונים, כולל מבני אש, פריצה, רעידת אדמה ונזקי טבע (באפשרות המבוטח לוותר על רכישת כיסוי רעידת אדמה).
    הביטוח כולל הרחבות ייחודיות כגון:
    • ​כיסוי על בסיס ערך כינון 
    • אובדן דמי שכירות במקרה נזק – לתקופה של עד 12 חודשים ולא יותר מ- 10% מסכום ביטוח המבנה
    • שבר תאונתי של  שלטים וזכוכית – עד 5% מסכום ביטוח המבנה ולא יותר מ-25,000₪.
    • הוצאות לאחר קרות נזק עבור, פינוי הריסות, שכר אדריכלים ומהנדסים 
    • הוצאות הצלה ומנע במקרה של חשיפת הרכוש לסיכון מיידי – עד 40,000 ₪.
    • כיסוי מפני נזק לרכוש המבוטח כתוצאה מפרעות
  • ​כיסוי לתכולת החנות על בסיס כל הסיכונים, כולל מפני אש, פריצה רעידת אדמה ונזקי טבע (באפשרות המבוטח לוותר על רכישת כיסוי רעידת אדמה ו/או פריצה).
    הביטוח כולל הרחבות ייחודיות כגון:
    • ​כיסוי אוטומטי לעליה עונתית בערך המלאי של עד 20% לקראת חג הפסח וראש השנה, או לחילופין עד 60 ימים בשנה לתקופות שיוצהרו מראש ע"י המבוטח
    • אובדן דמי שכירות במקרה של נזק במידה והמבוטח לא רכש כיסוי למבנה – עד 10% מסכום ביטוח התכולה, לתקופה של עד 12 חודשים
    • אובדן הכנסות במקרה השבתת החנות עקב נזק – עד 20 יום על בסיס 1,000 ₪ ליום (לאחר המתנה של 4 ימי עבודה ראשונים)
    • ביטוח כספים – עד 5% מסכום ביטוח התכולה ולא יותר מ- 20,000 ₪, הנמוך מביניהם
    • שבר שמשות, שלטים ומשטחי זכוכית במידה והמבוטח לא רכש כיסוי למבנה – עד 5% מסכום ביטוח התכולה, ולא יותר מ- 25,000 ש"ח 
    • כיסוי לחפצים אישיים של המבוטח ו/או של עובדיו – עד לסך של 2000 ₪ לעובד, ולא יותר מ- 10,000 ₪ בגין סך המקרים בתקופת הביטוח, עקב מקרה ביטוח בעת הימצאם בחצרי המבוטח, לא כולל כספים ודברי ערך
    • כיסוי בגין נזק למכשירים וציוד בשיפוץ ותיקון – עד 20% מסכום ביטוח התכולה
    • כיסוי מפני נזק לרכוש המבוטח כתוצאה מפרעות
    • כיסוי למבנה החנות, אשר נגרמו על ידי פריצה, במידה והמבוטח לא רכש כיסוי למבנה – עד 5% מסכום ביטוח התכולה
    • כיסוי בגין אובדן או נזק לרכוש המבוטח, כתוצאה מהתמוטטות מדפים שאירעה עקב  מקרה תאונתי במקום המבוטח, עד 20% מסכום ביטוח התכולה
    • כיסוי מפני נזקי מים לתכולה
    • הוצאות מיון, סידור וארגון מחדש של מלאי מכל סוג שהוא, שנגרמו במישרין עקב מקרה ביטוח
    • הוצאות לאחר קרות נזק עבור, פינוי הריסות, שכר אדריכלים ומהנדסים
    • הוצאות הצלה ומנע במקרה של חשיפת הרכוש לסיכון מיידי – עד 40,000 ₪ 
    • כיסוי לשיפורי דיור, שהושקעו על ידי המבוטח במבנה המוחזק בשכירות, במידה והמבוטח לא רכש כיסוי למבנה
    • שחזור מסמכים – עד 10% מסכום ביטוח התכולה
  • ​"מחשבית" - כיסוי למערכות ממוחשבות וציוד אלקטרוני
  • כיסוי לאובדן רווחים או הכנסות החנות על בסיס יומי
  • ביטוח חבות מעבידים
  • כיסוי לאחריות המבוטח כלפי צד שלישי
  • כיסוי לרכוש בהעברה 
  • ביטוח תאונות אישיות לבעלי החנות ועובדיו למקרה מוות מתאונה, נכות מתאונה ופיצוי שבועי כתוצאה מאי כושר זמני עקב תאונה.

מה חשוב לדעת?
  • אפשרות לחישוב הצעת מחיר והפקת הפוליסה באמצעות מחולל תעריפים, במשרד הסוכן
  • הפוליסה מיועדת לחנויות בעלות סכום ביטוח מרבי של 5 מיליון דולר, לסיכוני רכוש ואובדן רווחים/הכנסה
  • דרישת ביצוע סקר ואמצעי מיגון נקבעת באופן דיפרנציאלי, בהתאם למיקום החנות, סכום הביטוח וסוג העיסוק
  • הפוליסה מיועדת לכתובת אחת בלבד וכוללת כיסוי עבור מחסן צמוד (הממוקם באותה הכתובת)
  • פרמיית מינימום לפוליסה הינה 990 ₪ 

אילו כיסויים נוספים ניתן לרכוש בתוספת פרמיה?   
  • כיסוי כנגד נזקי מים למבנה באמצעות ספק מטעם המבטח או בעל מקצוע פרטי מטעם המבוטח, לפי בחירת המבוטח מראש בעת עריכת הביטוח. 
  • כיסוי כנגד אובדן הכנסות מעל לסכום ומעל לתקופה הכלולים אוטומטית בפרק התכולה.
  • ביטוח לכספים מעל לסכום הכלול אוטומטית בפרק התכולה.
​​​​
הפניקס לשירותך

מוקד שירות לקוחות ותביעות 3455*
א'-ה' 08:00-17:00

מרכז תביעות רכב ורכוש 5070*
א'-ה' 08:00-20:00
ו' 08:00-12:00

מוקד מכירות 3455*
א'-ה' 08:00-20:00
ו' 08:00-13:00

ניתן לפנות גם בטלפון 03-7332222
או להשאיר לנו פרטים בכל נושא הקשור לשירות באמצעות טופס צור קשר ואנו נחזור אליכם תוך 24 שעות

הפניקס לשירותך

כל השדות הם שדות חובה.

הזינו שם ומספר טלפון ונציג הפניקס יחזור אליכם בהקדם האפשרי:

שלח

שעות פעילות: ימים א'-ה', 08:00-17:00
מוקד קשרי לקוחות: 3455* | 03-7332222

תודה שפנית למוקד! נציג הפניקס Online ייצור עמך קשר בהקדם האפשרי.
 
machina: WFEP1
צ'אט עם נציג