חדש! מחשבון ביטוח הרכב של הפניקס
תמונת מצב עדכנית, הדפסת אישורים, עדכון פרטים אישיים ועוד
מהו בעצם ביטוח סיעודי פרטי ולמה זה חשוב? כמעט כולנו מכירים, לצערנו, אדם הנעזר בקרובי משפחתו או במטפלים לביצוע פעולות יומיומיות. לרחוץ פנים, להתהלך, לשבת, לקום - פעולות אלו הנראות לרבים מאיתנו מובנות מאליהן, מחייבות אחרים בעזרה רבה וסיוע, או ליתר דיוק – סיעוד. כל אחד מאיתנו עלול לחלות במחלה קשה, להיקלע לתאונה או לאירוע שיגרמו לתלות באחרים ולצורך בטיפולים יקרים שיאפשרו שיקום והמשך חיים ארוכים ומלאי כבוד. איש אינו רוצה לחוש שהוא מהווה מעמסה על אחרים, ובמיוחד על היקרים לו. על כן, בכדי להבטיח את האפשרות לקיים חיים מכובדים גם לאחר אובדן יכולת, וזאת מבלי להסתמך על קרובי משפחה וחברים, ניתן לרכוש ביטוח סיעודי. ביטוח זה יבטיח את מתן התמיכה, השיקום והשירותים המקיפים והטובים ביותר עבורכם על פי הצורך לאורך כל החיים, ובאופן הפשוט והקל ביותר. אמנם הרפואה המודרנית מצילה חיים ומאריכה אותם, אך אין בכך די, אנו זקוקים גם לאיכות חיים. הארכת תוחלת החיים זה תפקידה של הרפואה; איכות החיים - זה כבר התפקיד שלנו...
מוקד שירות לקוחות ותביעות 3455* א'-ה' 08:00-16:30
מרכז תביעות רכב ורכוש 5070* א'-ה' 08:00-20:00 ו' 08:00-12:00
מוקד מכירות 3455* א'-ה' 08:00-20:00 ו' 08:00-13:00
ניתן לפנות גם בטלפון 03-7332222 או להשאיר לנו פרטים בכל נושא הקשור לשירות באמצעות טופס צור קשר ואנו נחזור אליכם תוך 24 שעות
כל השדות הם שדות חובה.
הזינו שם ומספר טלפון ונציג הפניקס יחזור אליכם בהקדם האפשרי:
שם פרטי שם משפחה
דוא"ל טלפון0203040809072073077050052053054055057058
שלח
שעות פעילות: ימים א'-ה', 08:00-17:00 מוקד קשרי לקוחות: 3455* | 03-7332222