ביטוח סיעודי
X
Xהפניקס אישי

תמונת מצב עדכנית, הדפסת אישורים, עדכון פרטים אישיים ועוד

כניסה להפניקס אישי

ביטוח סיעודי

ביטוח סיעודי פרטי הינו ביטוח חשוב בסל הביטוחים המשפחתי. מהי החשיבות והאם כדאי לעשות ביטוח סיעודי פרטי? המידע לפניכם. מוזמנים ליצור קשר עם מוקד הפניקס לקבלת הצעת מחיר בהתאמה אישית של ביטוח סיעודי פרטי עבורכם.

התקדמות הרפואה הביאה לעלייה בתוחלת החיים אשר במקביל גרמה לעלייה במקרים הסיעודיים בגיל השלישי.
בנוסף, חשוב לדעת כי מצב סיעודי אינו נחלת הגיל השלישי בלבד, אלה במקרים רבים מצב סיעודי יכול להתקיים גם בגיל צעיר וזאת עקב תאונות דרכים או מחלות קשות.
חשוב לדעת, במיוחד בגיל הצעיר, כי כיסוי לביטוח סיעודי כתוצאה מתאונת דרכים אינו מכוסה במסגרת ביטוח הסיעודי המשווק בקופות החולים.

במצב סיעודי ובכדי לשמור על איכות חיים טובה, למרות הפגיעה בתפקוד היום יומי, נדרשים שירותים תומכים לאדם הסיעודי ולעיתים גם טיפול שיקומי. עלותם של טיפולים אלו עשויה להיות גבוהה במיוחד, בעיקר כשהם ניתנים לחולים סיעודיים במשך שנים ארוכות.

בכדי להבטיח את רמת איכות החיים גם לאחר אובדן יכולת תפקודית ותעסוקתית ובכדי לאפשר את רכישת השירותים והעזרים להם נזקק אדם במצב סיעודי, מומלץ לרכוש ביטוח סיעודי המעניק את מימון בגובה סכומי הביטוח והמסייע בהוצאות הנדרשות הן בבית והן במוסד סיעודי.

מהו ביטוח סיעודי?
הוצאות הטיפול והאשפוז של חולים סיעודיים גבוהות מאוד, ולרוב הן מעבר להישג ידם של קשישים רבים ובני משפחותיהם. הביטוח הסיעודי הוא חוזה בו מתחייבת חברת הביטוח כלפי מבוטחיה לתשלום סכומי ביטוח ותקופות הפיצוי שהמבוטחים רוכשים. בשעת הצורך במצב סיעודי זכאי המבוטח לתגמולי הביטוח הניתנים בצורה של פיצוי המשמש את המבוטח עבור הוצאות הטיפול והאשפוז הסיעודי, בין אם בבית המבוטח ובין אם במוסד סיעודי מתאים.

אילו גופים אחראים לביטוח סיעודי?
במדינת ישראל, שלושה גופים עיקריים אמונים על מתן כיסוי סיעודי לאוכלוסייה המבוגרת (המדינה, קופות החולים, חברות הביטוח). הגוף הראשון הוא המדינה, המעניקה סיוע באמצעות המוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות ומשרד הרווחה. מדובר בסיוע בסיסי למדי, לא מדובר בתגמול כספי אלא בשעות טיפול ועזרה ולרוב רחוק מלספק את צרכי האדם הנתון במצב סיעודי. לעומת זאת, ביטוח סיעודי פרטי מאפשר פתרון מכובד ומורחב הנותן מענה מלא לכל הצרכים הסיעודיים העתידיים של המבוטחים.

אילו סוגי ביטוח סיעודי קיימים?
במסגרת ביטוח סיעודי פרטי, הפניקס מציגה שני סוגים:
האחד, ביטוח סיעודי "עתיר כבוד", שמאפשר כיסוי לסיעוד בבית או אשפוז במוסד סיעודי לתקופות משתנות – 5 שנים, 8 שנים או כל החיים. 
והשני, ביטוח "סיעודי 360" הינה פוליסה מקיפה המעניקה פיצויים מוגדלים במוסד סיעודי ,פי 2.2 מסכום הביטוח שנקבע בבית ומיועד מראש למקרים של אשפוז במוסד סיעודי. כאן באתר תוכלו לעיין בפוליסות ובהרחבות השונות. מומלץ ליצור קשר עם הפניקס לקבלת הצעה בהתאמה אישית.
את שני סוגי הביטוח ניתן לרכוש בפרמיה קבועה או בפרמיה משתנה עד גיל 65.

מי נחשב לסיעודי?
כל אחד מאיתנו מכיר, לצערנו, אדם הנמצא במצב רפואי בו הוא נאלץ להיעזר בקרובי משפחתו או במטפלים על מנת לבצע פעולות יומיומיות פשוטות כמו לרחוץ פנים, להתהלך, לשבת, לקום, לאכול ולשתות. פעולות אלו הנראות לרבים מאיתנו מובנות מאליהן, מחייבות אחרים בעזרה רבה וסיוע, או ליתר דיוק – סיעוד.

אדם
מוגדר כחולה סיעודי בהתאם לחוסר יכולתו לבצע מספר מינימאלי של פעולות בסיסיות, המפורטות בחוזר המפקח על הביטוח "עריכת תוכנית לביטוח סיעודי", או אם אובחן כסובל מתשישות הנפש (אלצהיימר).

האם ביטוח סיעודי הוא רק לקשישים?
החיים אינם צפויים. כל אחד מאיתנו, בכל גיל, עלול לחלות במחלה קשה, להיקלע לתאונה או לאירוע שיגרמו לתלות באחרים. הביטוח הסיעודי יבטיח את מתן התמיכה, השיקום והשירותים המקיפים והטובים ביותר עבורכם על פי הצורך לאורך כל התקופה הנדרשת והמוגדרת בפוליסה באופן המכבד והמתאים ביותר, עבורכם ועבור בני המשפחה.

מתי מומלץ לרכוש פוליסה לכיסוי סיעודי?
כאשר מדובר בביטוח סיעודי פרטי, מומלץ בחום לרכוש את הפוליסה בשלב מוקדם ככל האפשר. מדוע? כך תוכלו לחסוך בפרמיה החודשית שלכם. גובה הפרמיה נקבע בהתאם לגיל הכניסה לביטוח ובריאות המבוטח ולכן ככל שתרכשו ביטוח סיעודי פרטי מוקדם יותר (כשאתם גם צעירים ובריאים), כך תשלמו פחות בכל חודש – כאשר גובה הפרמיה לא ישתנה, להוציא הצמדה למדד, גם כאשר יחלפו השנים.

ביטוח סיעודי 360° בפרמיה קבועה

תיאור
פוליסת הסיעוד הבלעדית המעניקה למבוטחים בה קצבה חודשית לצורך אשפוז במוסד סיעודי, בפיצוי הגבוה פי 2.2 מפיצוי שיינתן לו בביתו, במקרה סיעודי.

למי הוא מיועד:
למעוניינים בקבלת פיצוי חודשי במצב סיעודי שנגרם כתוצאה מתאונה או מחלה.

ביטוח סיעודי 360° בפרמיה קבועה

ביטוח סיעודי "עתיר כבוד"

תיאור
ביטוח בריאות למקרה סיעודי.

למי הוא מיועד:
למעוניינים בקבלת פיצוי חודשי במצב סיעודי, שנגרם כתוצאה מתאונה או מחלה.

ביטוח סיעודי "עתיר כבוד"
הפניקס לשירותך

מוקד שירות לקוחות ותביעות 3455*
א'-ה' 08:00-16:30

מרכז תביעות רכב ורכוש 5070*
א'-ה' 08:00-20:00
ו' 08:00-12:00

מוקד מכירות 3455*
א'-ה' 08:00-20:00
ו' 08:00-13:00

ניתן לפנות גם בטלפון 03-7332222
או להשאיר לנו פרטים בכל נושא הקשור לשירות באמצעות טופס צור קשר ואנו נחזור אליכם תוך 24 שעות

הפניקס לשירותך

כל השדות הם שדות חובה.

הזינו שם ומספר טלפון ונציג הפניקס יחזור אליכם בהקדם האפשרי:

שלח

שעות פעילות: ימים א'-ה', 08:00-17:00
מוקד קשרי לקוחות: 3455* | 03-7332222

תודה שפנית למוקד! נציג הפניקס Online ייצור עמך קשר בהקדם האפשרי.
 
machina: WFEP1
צ'אט עם נציג