נזקי מים
X
Xהפניקס אישי

תמונת מצב עדכנית, הדפסת אישורים, עדכון פרטים אישיים ועוד

כניסה להפניקס אישי

נזקי מים


מה עלי לדעת ולעשות בעת הגשת תביעה במקרה של נזקי מים בבית העסק?


במקרה של נזק מים המחייב טיפול מיידי, בדוק אם רכשת כיסוי לנזק מים באמצעות חברת "שחר ניהול ואחזקות בע"מ", במידה וכן, עליך להתקשר למבצע השירות בטלפון: 1-700-70-71-71/ 03-5769238 / 5420*., המוקד פעיל 24 שעות ביממה.

אם לא רכשתם את הכיסוי של טיפול באמצעות "שחר ניהול ואחזקות בע"מ", התקשרו למוקד קבלת נזקים בחברה בטל' 1-700-50-50-73 או 5070*, או לסוכן הביטוח שלכם, לקבלת הנחיות להמשך טיפול. המוקד פעיל במהלך 24 שעות ביממה.​





להוריד או למלא באופן מקוון (ניתן למילוי על גבי המסך ובסיום לבצע שמירת מסמך) את "טופס תביעה - נזקי רכוש לעסקים".



לצרף את המסמכים הרלוונטיים הנדרשים.








 



לשלוח אלינו את טופס התביעה שמלאת בצירוף המסמכים הנדרשים באחד מהאופנים הבאים:
  • סוכן הביטוח שלך
  • דואר  ישראל לכתובת דרך השלום 53 גבעתיים, מיקוד 5345433 – עבור מחלקת תביעות רכוש
  • כתובת דוא"ל: rechush@fnx.co.il​​
  • פקס מספר: 03-7337792

  *יודגש, כי אין במפורט בהנחיות אלו כדי להוות הכרה בכיסוי הביטוחי ו/או בחבות ו/או בנזק הנטען.
​​​
קרא עוד/סגור ​​​​​
​​​​
סרטון הדרכה להגשת תביעה



​​​​​
 
machina: WFEP1
צ'אט עם נציג