נגישות

נגישות

 
נגישות בהפניקס
בשנת 1998 נחקק חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אשר מכוחו הותקנו תקנות שונות המיועדות לאפשר השתלבות שוויונית ופעילה של אנשים עם מוגבלות בחברה בכל תחומי החיים. חברת הפניקס חרטה על דגלה להעניק שירות איכותי, יעיל שוויוני ומכבד לכלל ציבור לקוחותיה באמצעות מגוון אפשרויות קיימות. חברת הפניקס רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחות החברה, ובתוך כך פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בנכסי החברה ובמתן שירות ללקוחותיה, בשיתוף עם עמותת נגישות ישראל.

הפניקס בי
צעה את התאמות הנגישות הנדרשות למבניה, בהתאם להוראות החוק והתקנות שמכוחו, כאשר ההתאמות נבדקו ואושרו על ידי מורשה נגישות וקיבלו אות נגישות.  
כמו כן, הפניקס מבצעת את התאמות הנגישות הנדרשות בשירות הניתן לציבור לקוחותיה ובכלל כך עברו מנהלי ועובדי החברה הכשרות בנושאי נגישות השירות וכן התנסו בהתנסות חווייתית. הדרכות אלו מקנות לעובדי החברה כלים ומיומנויות למתן שירות נגיש ומסייעות באימוץ וחיזוק של עמדות חיוביות כלפי אנשים עם מוגבלות ותהליך ההנגשה בכללותו.

לנוחות ציבור הלקוחות, להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הרשמי, הממוקם ברחוב רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל: 
 
    קיימות חניות נכים בחניון הבניין.
    קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
    קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת הקהל. 
    הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
    הותאמו אזורי המתנה נגישים. 
    במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות בכדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
    קיימת מערכת כריזה חזותית ושמיעתית לניהול תורים.
    מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסיוע לאדם עם מוגבלות.
    במידת הצורך, ניתן להזמין לפגישה בנושא פיננסי מורכב מתרגם לשפת הסימונים (בתיאום מראש מול רכז הנגישות).

לבירורים, הצעות לשיפור ו/או לבקשה להתאמות נוספות, ניתן לפנות למר איתמר יעקבי, רכז הנגישות בחברה, במייל itamary@fnx.co.il או בטלפון 074-7312093, תוך פירוט הבקשה המתאימה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם. 
 
מוקד שירות טלפוני ואמצעי תקשורת נוספים - 
 
לשם מתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות, ביצעה חברת הפניקס את ההתאמות הבאות במוקדי השירות הטלפוני ובמסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים:

    נתב השיחותמערכת ניתוב השיחות ללא מוזיקת רקע ובקצב דיבור איטי. 
    מסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים - חברת הפניקס מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות אפשרויות לקבלת מידע באמצעי תקשורת נוספים, מלבד מרכז קבלת הקהל והמוקד הטלפוני:
         פנייה באמצעות דואר אלקטרוני: infom@fnx.co.il
         פנייה באמצעות צ'אט עם נציג
         פנייה באמצעות פקס:
            ביטוח פניקס זהיר/צעיר 03-7336914
            ביטוח חסכון ארוך טווח 03-7336948
            ביטוח בריאות פרט 03-7336948
            ביטוח בריאות קולקטיב + ביטוח שיניים 03-7336946
         פנייה באמצעות צור קשר
         פנייה באמצעות הדואר: רחוב דרך השלום 53, גבעתיים.
מומלץ לציין את אופן אמצעי התקשורת המועדף עליך לקבלת מענה.

חברת הפניקס ממשיכה לבצע התאמות נדרשות לאנשים עם מוגבלות, בהתאם להוראות החוק והתקנות שמכוחו ועובדת על-פי תכנית רב שנתית ובליווי יועצי נגישות לכל תחום: מבנים, תשתיות וסביבה, שירות לקוחות ואינטרנט. הפניקס פועלת להנגשת אתרי האינטרנט של החברה, כך שיתנו מענה ידידותי וזמין גם לאנשים עם מוגבלות וגישה נוחה לשירותים ותכנים המוצעים ללקוחות באתר האינטרנט של החברה.​
הפניקס לשירותך

מוקד שירות לקוחות ותביעות 3455*
א'-ה' 08:00-17:00

מרכז תביעות רכב ורכוש 5070*
א'-ה' 08:00-20:00
ו' 08:00-12:00

מוקד מכירות 3455*
א'-ה' 08:00-20:00
ו' 08:00-13:00

ניתן לפנות גם בטלפון 03-7332222
או להשאיר לנו פרטים בכל נושא הקשור לשירות באמצעות טופס צור קשר ואנו נחזור אליכם תוך 24 שעות

הפניקס לשירותך

כל השדות הם שדות חובה.

הזינו שם ומספר טלפון ונציג הפניקס יחזור אליכם בהקדם האפשרי:

שלח

שעות פעילות: ימים א'-ה', 08:00-17:00
מוקד קשרי לקוחות: 3455* | 03-7332222

תודה שפנית למוקד! נציג הפניקס Online ייצור עמך קשר בהקדם האפשרי.
 
machina: WFEP1
צ'אט עם נציג